משרד עו"ד משה טרספולסקי

מומחים בהתחדשות עירונית

אודות המשרד

משרד עורכי הדין טרספולסקי ושות’ הינו משרד בוטיק מומחה, המשרת את לקוחותיו למעלה מ-20 שנה. התמחותו של המשרד בנדל”ן, בדגש על תכנית המתאר הארצית מס’ 38 (תמ”א 38) ובמיסוי מקרקעין. למשרד נסיון יחודי בעסקאות תמ”א 38 ובמיסוי נדל”ן ובכלל זאת מיסוי תמ”א 38.
המשרד מנוהל ע”י עו”ד משה טרספולסקי, בוגר האוניברסיטאות העברית ובר אילן במשפטים, כלכלה וראיית חשבון (בין השנים 1987-1991) אשר שימש בעברו כיועץ משפטי של משרדי מיסוי מקרקעין בירושלים.
עו”ד משה טרספולסקי הוא המחבר של הספר “תמ”א 38 – המדריך השלם”. הספר (742 עמ’) במהדורתו השלישית הנו המעודכן, הנפוץ והמקיף בתחום. ספר זה נחשב ל”אורים ותומים” בנושאי תמ”א 38 ונמצא בשימוש נרחב במערכת בתי המשפט כולל בית המשפט העליון, ברשויות המקומיות, באוניברסיטאות וברוב רובם של משרדי עורכי הדין המתמחים בנדל”ן במדינת ישראל.
עו”ד טרספולסקי הינו מעורכי הדין המוערכים בארץ בכל הנוגע לייעוץ בנושאי תמ”א 38 ומיסוי המקרקעין ומשמש בין היתר כמרצה בהשתלמויות של לשכת עורכי הדין, במרכז למשפט מסחרי באונ’ בר אילן, בהשתלמויות שופטים והשתלמויות בכנסים מקצועיים בכל רחבי הארץ.
למשרד ניסיון עשיר של יותר ממאה עסקאות תמ”א 38, בהן ייעץ, ליווה ומלווה.
משרד עורכי הדין טרספולסקי ושות’, הינו המשרד המוביל בייעוץ, ליווי וניהול תמ”א 38, בכל רחבי הארץ. המשרד מציע את שירותיו המובילים בעקר לדיירים, אשר נהנים מהשירות המקצועי ללא גביית שכר הטרחה, המשולם בדרך כלל ע”י היזם.

פרוייקטים נבחרים

מתחם 12 בר יוחאי-בר יוחאי 2 ויצחק שדה 1

פינוי בינוי- מתחם רחוב ברזיל 102-107

שדרות היובל-רחוב טהון מתחם 4

לפרטים וליצירת קשר השאירו פרטים או חייגו

02-6251231

משרדנו בתקשורת

מאמרים אחרונים

מהו ייפוי כוח מתמשך

“יפוי כח מתמשך” הנו הסדר משפטי שמדינת ישראל ומדינות מתקדמות בעולם הוסיפו לארגז הכלים המשפטי שלהם שהביא תפיסה חדשה ומתקדמת בהתייחסות החברה לאנשים עם מוגבלות עתידית.

זכויות דיירים בפינוי בינוי

הליך פינוי בינוי/תמ”א 38 הוא הליך מבורך שנועד להשביח את הנכסים השונים במדינת ישראל, לאפשר להם להיות בטוחים מפני פגיעה עתידית כתוצאה מרעידות אדמה ולהעלות את ערך…

ליווי עורך דין – המפתח להצלחה בפרויקט פינוי בינו/תמ”א 38

הליך פינוי בינוי/תמ”א 38 הוא הליך מבורך שנועד להשביח את הנכסים השונים במדינת ישראל, לאפשר להם להיות בטוחים מפני פגיעה עתידית כתוצאה מרעידות אדמה ולהעלות את ערך…